Sunday 16 October 2011

Ramas buah Dada nyer hal... VVIP dah pening kepala...

Kalau anda ingin tahu spekulasi-spekulasinya baca sini, baca sini, baca sini, baca sini



Apa saja yang mahu kita gelarkan, skandal ke, spekulasi ke atau apa sahaja, pokok tidak akan bergoyang tanpa angin tapi kali ini bukan angin tapi puting beliung!



Rasa-rasanya, ramai sudah membuat spekulasi sendiri tentang VVIP tersebut dan memang benar, bloggers pro-pembangkang terpaksa gigit jari kerana VVIP itu bukan dari BN tetapi dari spesis mereka sendiri.



Ada yang mengatakan terdapat bloggers yang telah memberi perincian tentang skandal tersebut. Itu terpulang kepada penilaian anda sekelian.



Dan kepada si polan VVIP yang semakin rimas ibarat cacing kepanasan itu, teruskanlah berasa rimas dan bertambah kepanasan!



Jika anda fikirkan, siapalah VVIP negeri Pulau Pinang yang ada ilmu kira-kira dan matematik hingga dapat mengira RM100,000 untuk 1 buah dada yang diramas oleh anak lelaki beliau?
Isu anak lelaki VVIP dari pulau Pinang yang ditangkap kerana mencabul kehormatan rakan sekelas beliau menjadi semakin panas dengan pelbagai cerita dan berita. Sebelum ini MiM telah menceritakan skandal ramas budak sekolah tersebut KLIK SINI

No comments:

Post a Comment