Thursday 7 June 2012

Depan Imran Ade BABI:????!!!!!


Pada  4/6/12 Isnin jam 8.00 malam di Restoran Bei King, Sitiawan.. Si Imran bakal calon DUN Pasir Panjang hadir dalam ceramah DAPigs. Aku pun hadir sebab nak dengor ceramah Bangsat-bangsat ni... masa aku tengah tengok skrin besor kat luor tu...aku nampak depa tengah tayang gambor Imran yang ade kat dalam dewan tu...aku ape lagi..masuk dalam le... amik le gambor...

Si Imran ni dihidangkan makanan Halal...KFC dan air PEPSI... tapi yang herannyer dekat meja die makan juga dihidangkan makanan "SPESEL" orang cina.

Aku cuba tengok keliling... memang ramai la...tapi sume cina... yang ade melayu aku dengan Imran jer....
Seperti biasa... ceramah DAPigs ni tak lain tak bukan menegakkan benang basah. Ape yang depa cakap semuenyer betoi.. ape yang kerajaan buat semuenyer... tak ade yang betoi pun.





Aku turut "BERBANGGA" sebab Lim Guan Eng turut hadir dalam ceramah tu dan turut mengumumkan KUIL HINDU TERBESAR DAN PALING BANYAK ANAK TANGGA akan siap tidak lama lagi di Pulau Pinang... tahniah la... Si Imran turut tepuk tangan. Malam tu jugak didihidangkan minuman 'SPESEL' iaitu Carsberg atau lebih dikenali "PASBERG TAKEBEER".

Sian aku tengok Si Imran tu sorang jer melayu yang duduk kat situ... 
 

2 comments:

  1. Mohon tukar link, team PCT

    http://kinta-menjerit.blogspot.com/

    Tq

    ReplyDelete
  2. Allah boleh memuliakan dan menghinakan sesiapa yang dia mahu..

    ReplyDelete