Wednesday 3 October 2012

Izzara ke ni???



Kami dapat lihat beberapa blog sibuk mengemaskinikan blog masing-masing dengan memuatnaik video Izara Aisyah yang dikatakan amat seksi ketiak menarikan tarian tango ketika masih menuntut.

NescafeAis mengambil inisiatif memuatnaik semula video tersebut setelah ianya disekat.

Tak tahulah berapa lama pula ianya akan bertahan...hehehe

Video berdurasi 7.43 minit ini menyaksikan 6 orang wanita termasuk Izara Aishah yang berpakaian seksi berwarna hitam. Izara Aisyah Heroin drama “Vanilla Coklat” ini boleh dilihat memakai corset dan skirt pendek bersama stokin yang agak seksi dengan tarian yang dipersembahkan agak mengghairahkan. - NescafeAis



Keris terbaca di blog Semut Hitam. Kepada rakan blogger tersebut, tidakkah kamu terfikir perkara ini akan memberi impak negatif kepada Izara Aisyah? Kasihan sikit pada dia. Ini mungkin projek ketika dia masih belajar. Tak perlu nak 'highlight' sangat. Tanya dulu pada empunya diri.

Dia bukannya berbogel macam Anwar atau Azmin Ali. Dia bukan pemimpin dan kena siasat dahulu dan tanya kepada empunya diri. Ramai lagi yang siap dedah sana-sini. 

Kepada Izara Keris harap tabah dan boleh keluarkan kenyataan berhubung perkara tersebut. Awak sedang meningkat naik dan mesti ada yang cemburu dan timbulkan perkara sebegini. Keris doakan Izara terus berjaya. Akui kesilapan adalah perkara yang baik. Jangan dah terang-terang ada dalam video tak mengaku dan gunakan alasan bodoh kata perut tak sama macam Anwar.
Nak tengok ... tonton disini

No comments:

Post a Comment